10 december 2012

Utflykt

I helgen var det återigen dags för den obligatoriska skogsutflykten. Denna gång med klassisk korvgrillning och lite luftpistolsskytte. Denna gång hade jag sällskap av bror som något överraskande gick ur som segrare i kampen i luftpistolsskytte. Jag lär kräva revansch nästa helg.

 Mora robust testades för första gången, vilken kniv!


Det kom rätt mycket snö i området :)
 
 Denna kniv rekomenderar jag till alla som inte vågar använda sina fina dyra knivar. Du kan slita ut den hur mycket som helst. Den verkar hålla för allt! Det stora handtaget gör att kniven sitter perfekt i handen. Jag körde lite "bationong" med denna kniv och det gick hur bra som helst. Denna kniv måste man bara ha, pris, 79 kr.

3 kommentarer:

  1. Det är samma blad som på Companion heavy duty va? Fast denna är ju billigare, och lite fulare :)

    SvaraRadera
  2. det borde vara samma typ av stål då båda är gjorda i kolstål. companion heavy kostar 139kr men handtaget känns inte lika robust. så småningom ska jag skaffa companion och black så ska vi jämföra alla 3 knivar.

    SvaraRadera
  3. Alltid trevligt med en utflykt! :)

    SvaraRadera